"Je herkent dat vast wel: je hebt iets in de kast hangen wat je eigenlijk niet (meer) draagt. Het past je niet meer of je denkt als je het aan hebt: 'nee, dit ben ik niet'. Dan is het fijn als je het aan iemand anders kunt geven, zodat die er nog plezier van heeft. Bij ons geef je je kleding aan een goed doel. En je kunt voor weinig geld zelf iets nieuws kopen natuurlijk!"

Elk seizoen vragen wij onze vriendinnen, zussen, moeders, buurvrouwen, teamgenoten, kennissen en wie maar wil om aan ons te denken bij het opruimen van hun kledingkast. Gedurende het jaar verzamelen we zo een prachtige collectie (dames)kleding en accessoires. In onze Vintage Kledingwinkel vind je rekken vól met de mooiste merken. Jurken, rokken, pantalons, jas­jes en zelfs schoenen, sieraden en tassen. Gedragen, maar nog zo goed als nieuw! We richten er elk voorjaar voor één dag een pop-up store mee in en verkopen de verzamelde kleding. Vóór corona deden we dat jarenlang bij Wijn van Cave  en de Foodloods in Oss, nu zijn we verhuisd naar Van Schie Bloemen & Planten in Veghel. De entree is gratis en we vragen slechts een kleine vergoeding voor de kledingstukken.

De op­brengst komt in zijn geheel ten goede aan een goed doel, passend bij een van de thema's waar wij ons met onze Lions Club voor inzetten: kinderen en ouderen die een extraatje kunnen gebruiken. Dit jaar is ons project Wensboom gekoppeld aan de Kledingbeurs. Ouderen in verzorgingshuizen van BrabantZorg mogen tijdens de kerstperiode wensen aan ons kenbaar maken en wij laten zoveel mogelijk wensen in vervulling gaan.

Via ons e-mailadres kun je contact opnemen om een afspraak te maken voor het doneren van kleding: ceresossveghel@lions.nl